ceturtdiena, 2010. gada 16. septembris

Un kaa tev iet?

Mana veseliiba ir atgriezusies un es juutos lieliski. Aaraa atkal ir silts 25-26 graadi, un nav jaastaigaa pufaikaa, vai biezaa rudens vamzii. Taada sajuuta, ka sheit iestaajies pavasaris nevis rudens.

1)Kaa jau teicu 8. septembris pagaaja lieliski. Daudz pozitiivu emociju, bija taada sajuuta, ka no daliibnieku smiekliem, entuziasma un ciinjasspara uzlaadeejaas visi paareejie. Gaisaa virmoja patiikamu emociju guuzma. Bet es uzvedos, kaa praatu izkuukojis maniaks ;D. Diemzheel shie peedeejaa briizha leemumi, un atbildiiba, kas naak komplektaa ar projekta menedzhera titulu, ir pavisam noteikti naaveejosha. Vismaz taadiem cilveekiem kaa man. Es paaraak ljoti visu njemu pie sirds. Bet pateicoties maniem koleegjiem, kas prata mani fiksi un aatri iebiidiit atpakalj pareizajaas sliedees arii es vareeju izbaudiit izveidojushos atmosfeeru, kas bija kaa energjijas laadinjsh visai nedeeljai. Pats projekts bija taadas kaa daargumu mediibas, ar dazhaadiem pavedieniem un uzdevumiem. Tachu komandaas bija arii jaunieshi ar dazhaadaam probleemaam. Bija diezgan lieliska sajuuta veerojot kaa komandas speeja sastraadaaties, par spiiti tam, ka vinji savaa starpaa nebija paziistami. Taa nu viss noriteeja. Atsauksmes arii bija tikai pozitiivas, un es nopelniiju Bossievietes un citu briivpraatiigo atziniibu. Cik patiikami.

Es ar sevi pavisam noteikti lepojos!!

2)Nedeeljas nogalee bija Trishas (meitene no Amerikas) dzimshanas diena. Sestdienas riitaa veeljoprojaam nejutos iipashi labi un pavisam nopietni apsveeru domu palikt maajaas. Veseliiba pirmajaa vietaa. Bet ir neiespeejami atteikt dzimshanas dienas uzaicinaajumam, un peec stundu ilgaam mokoshaam paardomaam tomeer izleemu doties. (Un jaasaka godiigi, ka sho leemumu ne sekundi nenozheeloju). Taa kaa man bija tikai stunda laika, lai savaaktu sevi kopaa peec slimoshanas, naacaas riikjoties aatri. Galu galaa ieradaamies tikai stundinju veelaak (Meitenes! ;D). Iesaakumaa svineejaam puishu dziivoklii. Mihau bija pagatavojis LIELISKAS vegjitaaraas vakarinjas (Laikam aizmirsu piemineet, ka Mikelangelo ir vegjetaarietis.), veelaak izleemaam doties izpeetiit vieteejos klubinjus. Shis leemums arii galu galaa visu izshkjiira. Jo katraa baaraa kuraa paseedeejaam bija kaut kas jaaiedzer. Tad nu ap 3 naktii, peec kaartiigas ''ekskursijas'' pa vieteejiem baariem, devaamies pie Trishas. Vinjas oma no Amerikas bija atsuutiijusi to zefiirinjus, ko jaacep ugunskuraa un visu kas vajadziigs. Katalinam radaas lieliska ideja meegjinaat cept uz kaazes pliits, un vinjam ir nepiespeejami atteikt. Taa nu mums bija gaazes grills zefiirinji (kas ir TIK LJOTI garshiigi, vnk mmmmmmmm...), un sarkanviins. Galu galaa man nav ne jausmas cikos aizgaaju guleet. Bet no riita pamodos, un sapratu ka jaaiet maajaas.

Taa nu man gaaja pagaajusho nedeelj! Bet shonedeelj - pelniita atpuuta. Mans vieniigais uzdevums ir uztaisiit prezentaaciju par manu pilseetu. Vieteejam konkursam, taa ka tam jaabuut kaut kam forsham, bet par Valdemaarpili, kaut ko uztaisiit ar 20 slaidiem ir visai sarezhgjiiti :D.

Bet nu es joprojaam turpinu baudiit un maaciities un miileet dziivi!

1 komentārs: