trešdiena, 2010. gada 22. septembris

Jaa es veel esmu dziiva

Peedeejaa nedeelja ir pagaajusi intensiivi ciinoties par iespeeju tikt pie datora!

Vakari kljuust veesaaki un no riitiem var sajust kaa sauliite caur dzestro gaisu joprojaam censhas sildiit aadu. Driiz buus jaasaak no skapja vilkt aaraa rudens dreebes un gaidiit ziemu. Man tik ljoti pietruukst sniegs un Latvijas ziemas baltums.

Pagaajushaas nedeeljas uzdevums bija uztaisiit prezentaaciju rumaanju valodaa par manu pilseetu - Valdemaarpili - 20 slaidi, 5 minuutes. Sestdien ir naakamais uzdevums prezenteet to visu LATVIESHU valodaa.

Beidzot man ir skaidrs, ko es dariishu dienu no dienas liidz pat 7 novembrim. Katru dienu man ir savs uzdevums bet kopumaa tas ir darbs ar jaunieshiem dazhaadaas skolaas.

Piemeeram vakardien bijaam speciaalaas izgliidiibas skolaa, kuraa maacaas beerni ar dazhaadaam probleemaam. Kopaa ar vinjiem veidosim filmu par vinju skolu. Taa bija iespeeja paluukoties uz pasauli ar sho jaunieshu aciim. Ir visai fantastiski redzeet, kaa vinji priecaajas par pavisam vienkaarshaam lietaam.

Un bildes, ko vinji uznjeema - apbriinojami ...

Vinji liek man iemiileeties dziivee!

Es iesaku jums censties ieraudziit skaisto vienkaarshaas lietaas, noveerteet dabas skaistumu un to, kas jums pieder!
Pirmdien man jaadodas uz vienkaarshu skolu un jaaizdomaa, kaa izklaideet jaunieshus 12-13 gadi. Turklaat vinji nerunaa angliski, taatad - valodas barjera. Kaadas idejas?

P.S. riit pievienoshu bilde - nav ne jausmas kaapeec to no maajas datora nevar izdariit :(

1 komentārs: